لیزر موهای زائد در کرج

يکشنبه 19 بهمن 1399
15:21
علی عارف نیا

لیزر موهای زائد در کرج

سلام به همه کسانی که به زیباییشون اهمیت میدهند، به مقاله “لیزر موهای زائد در کرج” از کلینیک زیبایی آلا خوش آمدید.
در این مقاله به معرفی بهترین کلینیک برای لیزر موهای زائد در کرج یعنی مرکز پوست و مو، لیزر آلا را به شما معرفی می کنیم.

در مقاله لیزر موهای زائد در کرج با تعریفی از لیزر ،شما را شمارا با انواع لیزر ها جهت رفع موها زائد بدن آشنا میکنیم.
در ادامه تمام از مزایا و کاربرد و تمام نکاتی که شما عزیزان قبل و بعد از انجام درمان به آن نیاز دارید را جمع آوری کرده ایم.

و در اخر در رابطه با قیمت لیزر موهای زائد در کرج توضیحاتی برای شما عزیزان داده شده است
پس با کلینیک پوست و مو، لیزر آلا همراه باشید.

لیزر چیست

لیزر موهای زائد یکی از متداول‌ترین گزینه‌ها برای از بین بردن موهای زائد در دنیاست. دستگاه لیزر نوری بسیار مترمرکز شده را روی فولیکول‌های مو نمی‌تباباند. رنگدانه‌ها این نور را جذب می‌کنند و و باعث کاهش موهای زائد و نازک‌تر شد و به تدریج از بین خواهند رفت.

دقت : دستگاه لیزر موهای زائد می‌تواند موهای تیره و درشت را به طور انتخابی هدف قرار دهد و از بین ببرد. در حالی که پوست اطراف ناحیه هیچ‌گونه آسیبی نبیند.

سرعت : هر پالس لیزر در کسری از ثانیه روی پوست تابانده می‌شود و می‌تواند ناحیه وسیعی را همزمان هدف قرار دهد. نواحی کوچکی مانند بالای لب در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

گرفتن نتیجه دلخواه :شما بعد از سه تا هفت جلسه شاهد ریزش دائمی موهای خود خواهید بود.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا با دارا بودن بهترین متخصص ها و بروزترین دستگاه لیزر در تلاش است تا بهترین نتیجه را در رفع موهای زائد با کمترین هزینه ممکن به شما عزیزان ارائه دهد.
جهت انجام مشاوره با شماره09352500847تماس حاصل فرمایید.

انواع لیزر

تعداد دستگاهایی که به وسیله لیزر موهای زائد را از بین میبردند زیاد است که ما در اینجا به دو نمونه مهم از آن ها اشاره میکنیم.

لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندریت پیشرفته ترین سیستم لیزری است که توانایی رفع طیف وسیعی از موهای زائد در انواع پوست، همچنین درمان انواع ضایعات پیگمانته و عروقی را دارد.

لیزر دایود

لیزرهای دایود یکی از کارآمدترین دستگاه ها برای ازبین بردن موهای زائد بدن هستند که تاکنون ساخته شده‌اند. این لیزرها به علت ساختاری مجتمع تر و سبک تر نسبت به لیزرهایی که بر پایه تحریک فلاش لامپ کار می‌کنند ، به جهت مقاصد کلینیکی بسیار مناسب تر می باشند. ظهور لیزرهای دایود یک تغییر و تحول عمده در بین سیستم‌های رفع موهای زائد بر پایه نور می‌باشد. لیزرهای دایود رفع موهای زائد موجود به صورت پالسی و با طول موج های 800 یا 810 نانومتر می باشند.

لیزر روبی

این لیزر اولین لیزری بود که به طور گسترده برای رفع موهای زائد بدن بکار گرفته شد. لیزر روبی از دو لیزر بالا قدیمی تر است به همین دلیل سرعت و تکنولوژی آن ها را دارا نیست.

فاصله بین هر پالس این دستگاه حدود 2 ثانیه است. این 2 ثانیه باعث شده که پوست زمان برای خنک شدن داشته باشد و آسیب به حداقل میرسد اما برای اندام های وسیع زمان زیادی نیاز است

مزایای استفاده از لیزر موهای زائد در کرج

1- FAD این تکنولوژی را برای کاهش دائمی موهای زائد تایید میکند

2- صرفه‌جویی در زمان : لیزر سریع ترین روش درمان موهای زائد است

3- صرفه‌جویی در هزینه موهای زائد : نتایج لیزر بلند مدت است و باعث کاهش رشد موهای زائد به مدت طولانی می شود و با انجام دوره درمان به طور کامل موهای زائد صورت و بدن ازبین میرود و کل هزینه های جانبی و اضافی صفر میشود.

4- در لیزر خبری از موی زیرپوستی نیست : با از بین بردن فولیکول‌های مو امکان ایجاد موی زیرپوستی از بین می‌رود و موهای جدید زیر پوست پیچ نمیخورد و به طور مستقیم بیرون می آید.

5- لیزر موهای زائد بدون درد است : درد لیزر موهای زائد شبیه به حس خراش ملایم روی پوست یا بند انداختن است. ولی از آنجائی که آستانه تحمل درد در افراد مختلف متفاوت است ، می توان گفت که درد ناشی از لیزر مو هم در افراد مختلف متفاوت است.

6- اثرگذاری زیاد : بدون شک لیزر موهای زائد موثرترین روش رفع موی زائد بدن است.

7- لیزر موهای زائد به پوست آسیبی نمی‌رساند : لیزر موهای زائد پوستی صاف و یکدست برایتان به جا می‌گذارد.

8- تمام نقاط بدن : به راحتی می توانید حتی نقاط غیر قابل دسترس را لیزر کنید.

9- کاهش رشد موهاى در حال رشد

10- شفاف تر و نرمتر شدن پوست

11- قابل استفاده هم برای خانم ها و اقایان

عوارض استفاده از لیزر

لیزر موهای زائد روشی ایمن و کم‌عارضه است. با این حال مثل هر روشی احتمال بروز عوارض محدودی وجود دارد. برای این که پرتوی لیزر به پیاز مو برسد، باید از لایه‌ی سطحی پوست که اپی‌درم یا روپوست نام دارد، عبور کند. پیاز مو در لایه‌ی دِرم قرار گرفته که در زیر اپی‌درم واقع شده است. اپی‌درم مانند پیاز و ساقه‌ی مو، ملانین دارد. به همین جهت پرتوی لیزر در راه خود تا رسیدن به پیاز مو، کمی هم جذب اپی‌درم می‌شود. برای همین است که عوارضی مانند سوختگی، تغییر رنگ پوست، زخم و دیگر عوارض مشابه ایجاد می‌شوند.(برای مطالعه مقاله تزریق ژل در کرج کلید کنید)

اما متخصصان مرکز پوست و مو، لیزر آلا به دلیل تجربه در این زمینه عوارض شما را به حداقل برسانند پس نگران نباشید.

قیمت لیزر موهای زائد در کرج

هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید به اندازه ناحیه مورد درمان و تعداد جلسات مراقبت و نگهداری بعدی بستگی دارد. به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم
جهت مشاوره بهترین روش ازبین بردن موهای زائد و توضیحات شخصی کامل با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهار نارنج است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]